sobota 10. augusta 2013

Nikdy nestrácajte inšpiráciu!

Nikdy nestrácajte inšpiráciu!

Stávalo sa vám , že vás ľudia na ulici odcudzovali ? Sadli ste si do reštaurácie a zas na vás len nemo pozerali ako na nejakú raritu  ? No skrátka to je taká spoločnosť a mi ju nezmeníme , musíme sa nad tým len  povzniesť.

Ja som stále vravela , že taký ľudia mi nesiahajú ani len po členky. Pre tých si ja svoj drahocenný čas nemienim mrhať . V živote má stále niečo zmysel. Aj keď ho často krát nie je vidno na prvý pohľad , ale je to ukryté niekde hlboko v nás samých , v zmýšľaní . Všetko je to v hlave.

Jeden ľudský život je príliš krátky na to, aby sa v ňom mrhalo časom  . Možno ste si už aj vy samé často krát povedali a dosť , ja končím ! Nie , no prečo , veď presne o to ide tým bezohľadným ľuďom z davu.  Chcú nás zahnať do kúta a vyplašiť, lebo tak to je dané od prírody. Oni v domnení že sú spoločenský silnejší jedinci chcú utláčať.

Takto by to však nemalo byť , aj my sme osobnosti a vždycky je niečo , pre čo sa oplatí ísť ďalej. Nejaký cieľ , či už kariérny , alebo je to len vášeň pre niečo a už len kvôli tomu treba zdvihnúť hlavu a ísť hrdo za svojím cieľom . To je spôsob ako  človek ukáže neprajníkom svoju silu , to nás má posúvať ďalej smerom dopredu .

Tá inšpirácia a zápal pre niečo , tie povestné slová by mali byť motorom , ktorý nám ukáže cestu . Len to netreba siliť , ono všetko príde samo a časom sa ukáže či to bolo alebo nebolo správne . Základ je však prekročiť prah svojho vlastného tieňa a ukázať sa svetu v plnej kráse , pretože my tu krásu máme , každý je nádherný a dokonalý človek len ľudia si vytvárajú ideály a tak zbytočne komplikujú nádherný život.

0 komentárov:

Zverejnenie komentára